VEELGESTELDE VRAGEN

ALGEMEEN

 

1. Wat is de Online Magazijn Verkoop - www.outlet-kinderkleding.nl?

Outlet-kinderkleding.nl is de officiële Online Magazijn Verkoop van Van Gennip Textiles B.V. Op www.outlet-kinderkleding.nl vind je baby- en kinderkleding, kinder-, dames- en herenpyjama’s alsmede badkleding tegen kortingen tot wel 70%. Outlet-kinderkleding.nl is enkele dagen in het jaar geopend. Buiten deze dagen is de website niet toegankelijk.

 

2. Wanneer kan ik shoppen op www.outlet-kinderkleding.nl?
De Online Magazijnverkoop op www.outlet-kinderkleding.nl is slechts enkele dagen geopend, namelijk:

  • Dinsdag 30 juni 2020: Privilege Shoppen (tickets te koop via www.outlet-kinderkleding.nl) ♥ UITVERKOCHT ♥

  • Woensdag 1 t/m zondag 5 juli 2020: regulier online shoppen (inschrijven en het reserveren van een gratis regulier ticket via www.outlet-kinderkleding.nl is verplicht).

Op deze dagen shop je ons aanbod met kortingen tot wel 70%.

 

3. Hoe kom ik aan een code om toegang te krijgen?
Voor toegang tijdens de Online Magazijn Verkoopdagen heb je een unieke toegangscode nodig. Heb je een ticket verkregen door je in te schrijven op ww.ikkomshoppen.nl?  Je ontvangt voor aanvang van de Online Magazijn Verkoop van ons een mail met het verzoek tot het aanmaken van de toegangscode op www.outlet-kinderkleding.nl. Ben je dus ingeschreven via ikkomshoppen.nl, dan hoef je verder geen actie te ondernemen en ontvang je te zijner tijd een nieuwsbrief met de verdere uitleg over het aanmaken van een toegangscode. Nog geen lid? Reserveer een ticket voor 1 t/m 5 juli.

 

4. Waarom moet ik mezelf inschrijven en een code gebruiken om toegang te krijgen?
Om de Online Magazijn Verkoop exclusief te houden werken we met een inlogmodule bestaande uit een username (= je e-mailadres) en wachtwoord. Zo heb jij, als geregistreerde gast, als enige toegang tot het kopen van voorgaande collecties en exclusieve samples met kortingen tot 70%.

 

5. Hoe bereik ik de klantenservice?
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 9:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur via +31 (0)495-745648 of via de mail: info@outlet-kinderkleding.nl  

 

 

TICKETS

 

1. Waar kan ik mezelf inschrijven?
Je kunt je inschrijven op www.outlet-kinderkleding.nl

2. Wat houdt een Privilege Ticket in? ♥ UITVERKOCHT ♥
Om te shoppen tijdens onze Privilege Sale op 30 juni 2020 betaal je een bedrag van €7,50 voor een Privilege Ticket. Dit geeft je recht om als één van de eersten te winkelen. De verkoop start op 30 juni 2020 om 00:00 uur en eindigt om 23:59 uur.

 

Wat krijg je voor dit Privilege Ticket:

  • Als één van de eersten winkelen;

  • Toegang op alle dagen tot de Online Magazijn Verkoop;

  • Op 30 juni zijn er de volgende twee acties:

    • 10e artikel gratis (goedkoopste artikel) – actie loopt 1 t/m 5 juli 2020 door;

    • Vanaf €100,- wordt je bestelling gratis verzonden.

  • Na de privilege dag ontvang je een mail met een kortingscode ter waarde van €5,- die je eenmalig kunt inwisselen bij een minimale besteding van €20,- in een webshop naar keuze: www.koko-noko.com of www.charliechoe.com. De code is in de webshops niet inwisselbaar in combinatie met een andere kortingscode / - actie.

 

Dat is dus héél veel voordeel voor €7,50. Eigenlijk krijg je er meer voor terug, dan dat je ervoor betaalt ;-). 

 

Natuurlijk heb je als privilege member ook toegang tot de Online Magazijn Verkoop van woensdag 1 t/m zondag 5 juli 2020 zoals de reguliere tickets. Echter kan je op deze dagen geen gebruik meer maken van de actie van gratis verzending vanaf €100,-.

3. Hoeveel tickets kan ik tegelijkertijd reserveren?
Je kunt maximaal 1 ticket tegelijkertijd reserveren. Dit omdat er per e-mailadres maar 1 toegangscode aangemaakt kan worden.

4. Hoe kan ik mijn Privilege Ticket betalen? ♥ UITVERKOCHT ♥
Je kunt je Privilege Ticket betalen via iDeal, Bancontact, Sofort, CreditCard en Paypal. Koop enkel tickets via de officiële Online Magazijn Verkoop pagina.

5. Ik had al meerdere tickets gekocht voor de fysieke Magazijn Verkoop die nu vanwege COVID-19 is veranderd in de Online Magazijn Verkoop. Wat moet ik doen?
Je hebt een mail ontvangen met het verzoek om het e-mailadres, de voornaam en achternaam door te geven van de persoon waarvoor je het andere ticket had gekocht / gereserveerd. Deze persoon wordt dan door ons geregistreerd en krijgt net als jij voor aanvang van de Online Magazijn Verkoop een verzoek tot het aanmaken van een toegangscode. Heb je geen mail ontvangen stuur dan een mail naar info@outlet-kinderkleding.nl 
 
6. Hoe lang heb ik toegang tot de Online Magazijn Verkoop met mijn ticket?
Met het Privilege Ticket kun je shoppen van dinsdag 30 juni 2020 00:00uur (met alleen op deze dag de voordelen als hierboven staan vermeld) t/m zondag 5 juli 2020 23:59 uur en met een regulier ticket van woensdag 1 juli 00:00 uur t/m zondag 5 juli 23:59 uur.

 


BESTELLEN 

 

1. Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling kun je gemakkelijk via de webshop plaatsen. Plaats artikelen in je winkelmandje en vervolg de stappen in het aankoopproces.

2. Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen orderbevestiging / verzendbevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Het komt soms voor dat je bevestigingsmail in je ongewenste mailbox terecht is gekomen. Als je daar ook geen bevestiging ziet staan, neem dan even contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur via +31(0) 495-745648 of via de mail: info@outlet-kinderkleding.nl  

3. Hoe lang worden mijn items gereserveerd in mijn winkelmandje? 
Artikelen zijn pas voor je gereserveerd als de bestelling is geplaatst. Artikelen blijven wel in je winkelmandje staan, mocht je tussentijds stoppen met winkelen. Let op: ze zijn dus niet gereserveerd en kan het voorkomen dat de artikelen niet meer beschikbaar zijn bij het hervatten van je bestelling.

4. Kan mijn bestelling worden ingepakt / verzonden als cadeau?
Tijdens de Online Magazijn Verkoop is het helaas niet mogelijk om je bestelling als cadeau in de laten pakken of te verzenden als cadeau. We willen alle bestellingen zo snel mogelijk naar alle klanten versturen en verpakken als cadeau neemt helaas te veel tijd in beslag.  

5. Waar kan ik een kortingscode invullen?
Tijdens de Online Magazijn Verkoop is het niet mogelijk om kortingscodes te gebruiken.


 

BEZORGEN


1. Hoe wordt mijn bestelling verstuurd en wat is de levertijd?
We streven ernaar je bestelling binnen twee tot vijf werkdagen* op het door jou opgegeven afleveradres te leveren. Let wel: door grote online drukte tijdens dit event en maatregelen welke zijn getroffen door het RIVM en de rijksoverheid, kan de bezorgtijd oplopen bij onze logistieke partijen. Alle bestellingen worden met DHL pakketpost verzonden. 

*Werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 13:00 uur, zaterdag of zondag, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt in ons magazijn.

2. Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kunt kiezen voor een standaard verzending naar een door jou gekozen afleveradres. De kosten hiervoor bedragen € 4,95 voor NL, BE en DE.

 

 

BETALEN

1. Welke betaalmogelijkheden zijn er tijdens de Online Magazijn Verkoop?
Je kunt je bestelling via iDEAL betalen of met een Europese creditcard (Visa, American Express en Mastercard).

2. Het lukt me niet om een betaling te doen. Wat moet ik doen?
Wanneer je problemen ervaart met betalen op onze webshop, kun je proberen je bestelling in een andere browser (bv. Chrome, Safari of Internet Explorer) te plaatsen.
Is het betalingsproces onderbroken dan kan je inloggen met je account en de betaling alsnog voldoen. Blijft het probleem zich voor doen, dan verzoeken we je om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur via +31 (0)495-745648 of via de mail: info@outlet-kinderkleding.nl

 

 

RETOURNEREN

1. Mag ik een artikel retourneren?

Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen terugsturen. Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:

  • Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van je bestelling terugstuurt;

  • De artikelen moeten in de originele staat en voorzien van aangehecht, origineel label teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport;De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening;

  • De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: ze gedragen/ gewassen zijn, ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt een schade te herstellen.

Let op: Is jouw artikel beschadigd? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice. Contact opnemen kan door te mailen naar info@outlet-kinderkleding.nl.


2. Hoe retourneer ik een artikel?
Indien je een item aan ons wilt retourneren, mag je dit binnen 14 dagen na aankoop op eigen kosten terugsturen naar:


Retouradres

Van Gennip Textiles BV
Afdeling Retouren - Online Magazijn Verkoop
Celsiusstraat 24
6003 DG Weert

Voor het geretourneerde artikel ontvang je je geld terug.

3. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Je retour wordt na verwerking, per e-mail bevestigd. Wij streven ernaar dat je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug ontvangt op de wijze waarop je betaald hebt.

 

4. Kan ik items ruilen?
Je kunt tijdens de Online Magazijn Verkoop geen items ruilen. Wel kun je het item binnen 14 dagen (op eigen kosten) retourneren en het gewenste item opnieuw bestellen. Outlet-kinderkleding is slechts enkele dagen per jaar geopend. Het bestellen van een andere maat kan alleen binnen de periode dat de webshop is geopend: van dinsdag 30 juni tot en met zondag 5 juli 2020. Voor het geretourneerde item ontvang je je geld terug.

 

Retourneren van badkleding
Om hygiënische redenen worden alleen ongedragen artikelen met aangehecht prijskaartje retour genomen. Badkleding mag gepast worden, graag wel met het eigen ondergoed passen om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne. 

Indien een retour gestuurd artikel dermate beschadigd is, gewassen is en/of gebruikssporen bevat, hebben we het recht om het artikel niet te accepteren als retour. In beide gevallen zal onze klantenservice contact met je opnemen om de artikelen, tegen de reguliere verzendkosten, retour te sturen aan je. De verzendkosten van de retourzending worden niet vergoed.

 

Retourneren van beschadigde of onvolledige artikelen 
Indien een retour gestuurd artikel dermate beschadigd is, gewassen is en/of gebruikssporen bevat, hebben we het recht om het artikel niet te accepteren als retour. Dit geldt eveneens voor artikelen die onvolledig zijn. Wanneer een artikel bijvoorbeeld uit twee delen bestaat en er wordt slechts 1 deel retour teruggestuurd, behouden wij het recht het artikel niet te accepteren als retour. In beide gevallen zal onze klantenservice contact met je opnemen om de artikelen, tegen de reguliere verzendkosten, retour te sturen aan je. 

Beschadigd bij ontvangst?
Wanneer het artikel beschadigd is bij ontvangst, vragen we je om direct te bellen met onze klantenservice via +31 (0) 495-745648. Zoals in onze voorwaarden wordt aangegeven ben je verplicht dit te melden direct na ontvangst. Wij verzoeken je om je artikel zo snel mogelijk terug te sturen zodat wij de aanschafwaarde kunnen vergoeden.

 

INLOGGEN / ACCOUNT

1. Ik kan niet inloggen in mijn account. Hoe kan dit?
Je kan pas inloggen als de webshop geopend is (dinsdag 30 juni 2020 – Privilege Ticket, woensdag 1 t/m zondag 5 juli 2020 reguliere tickets).

 

Heb je op dinsdag 30 juni nog geen toegang? Kijk dan op je toegezonden ticket na of je wel in het bezit bent van een Privilege Ticket.

 

Wanneer je problemen ervaart met inloggen, kun je proberen in te loggen via een andere browser (bv. Chrome, Safari of Internet Explorer). Blijft het probleem zich voordoen, dan verzoeken we om contact op te nemen met onze klantenservice via info@outlet-kinderkleding.nl

2. Ik ben mijn toegangscode vergeten, hoe kan ik toch inloggen?
Je kunt via de inlogpagina kiezen voor de optie ‘Toegangscode vergeten’. Wanneer je je mailadres invult, zal je een mail ontvangen om je toegangscode te resetten.

 

 

VRAGEN / KLACHTEN

Ik heb een vraag / klacht over een artikel / bestelling. Waar kan ik terecht?
Voor vragen of klachten kun je contact met onze klantenservice. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur via +31 (0)495-745648 of via de mail: info@outlet-kinderkleding.nl

Tot ziens

op de online Magazijn Verkoop

© 2020 by Van Gennip Textiles. For Questions /  Read the FAQ or contact us at info@outlet-kinderkleding.nl